maanantai 21. huhtikuuta 2014

Pääsiäis- ja kevätiloa!

Kauhean pitkä tauko ollut kirjoittamisessa- anteeksi!
Ollut paljon tekemistä ja oon ollut myös sairaana ja ollu sairaalakäyntejä ja tutkimuksia jne. 
Paljon juttuja jotka on vienyt aikaa. Mutta hei, kevät on täällä!!!
Kuviakin on kyllä otettu, että niitä kyllä on tulossa tänne blogiinki lisää :)

Oon ollu vaan kotona pääsiäisen ja bestis oli yökylässä. 
Muuten oon ollu ulkona ja syönyt pääsiäiskarkkeja. 
Suklaamunia en oo syöny, kun oon allerginen, mut sain mä äidiltä tälläsen karkkia sisältävän:
:D
Yhtenä päivänä oli pinkkinen päivä!
Tässä kuva menneiltä viikoilta kun oli hieman kylmempää :)
 Housut H&M
Takki Ellos
Pipo Glitter
Kengät Converse
Onni on asua lähellä merta!
Nauttikaa auringosta!
Ihanaa viikkoa!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti