perjantai 29. marraskuuta 2013

Glitterin pikkujouluista ja suuri kuvakooste

Nyt tulee kuvakooste keskiviikkoisesta Glitterin pikkujouluista.
Kuvat puhukoon puolestaan ja tuotteet loistakoon :)
Paikalla oli useampi bloggaaja, joista tunsin vain yhden.
Kaikki oli minua vanhempia, mutta ei se haitannut.
Ilta oli kiva ja tarjoilut oli superhyviä.
Glitterille vielä pojot, että muisti mun erityisruokavalion! :)
Nämä tapahtumat on aina kivoja ja menen niihin oikein mielelläni :)

Ilta alkoi sillä, että valitsin kaksi suosikkituotettani. 
Toinen oli tuo kiva viiksilaukku ja toinen sellainen superihana ja näyttävä pääkallokoru.
Tarjoilupöytä notkui ja oli katettu ja koristeltu kauniisti!

Taustalla soitettiin koko illan musiikkia
Kokeilin tuollaista kultaista tiaraa.
Mulla on itselläni hieman erilainen ja hopeinen.

Ihastuin tuohon oikealla olevaan hiuspantaan.

Nuo kimaltelevat pääkallokorvikset taitaa kuulua mun tuleviin hankintoihin, sekä punainen hiuskukka.
Hiusliituja oli tullut valtavasti.

Tällaisen setin sai lahjaksi illasta.
Lisäksi oli järjestetty arvonta ja vielä lopuksi jokainen bloggaaja sai valita itselleen yhden tuotteen kotiinviemiseksi. Minä mietin kauan mikä se tuote olisi, katselin koruja jne. Mutta lopulta päädyin käytännölliseen, uuteen korurasiaan josta olen haaveillut jo kauan.
Kiitos vielä kivasta illasta ja tuotteista Glitter. :) <3

Ps. Hieman harmittaa kun muilla bloggaajilla on aina järkkäri kun kuvaavat. 
Itse kuvaan kännykällä ja sen huomaa laadusta. 
Ei taida olla mahdollisuutta itse vielä saada järkkäriä pitkään aikaan :(
Käytetty tai sponssattukin järkkäri kävisi, jos sellaisen vain joku minulle aktiiviselle, "pienelle" ihmiselle lahjottaisi käyttöön. 
Olisin niinniin kiitollinen! 
Taitaa jäädä haaveeksi :) <3 ;)

1 kommentti:

  1. Tosi kivan postauksen teit! :) Mun mielestä sun kännykkäkuvat on oikein hyviä, vois niitä paljon huonompiakin ottaa! :) Ja kaikki ei osaa kuvata järkkärillä ;) Mutta ehkä voit toivoo parempaa kameraa joskus joululahjaks!

    VastaaPoista