lauantai 14. syyskuuta 2013

Ostoksia Hesasta ja kotiin sairaalasta

Ehdin viikolla käymään pariin kertaan ostoksilla Helsingissä. Toisena päivänä kävin Forumissa ja toisena Kampissa ja Forumissa. Voi miten mun jalat oli kipeät reissun jälkeen vaikka en ollut kauaa! Halleluujah mun lonkka on taas kipeä! Eilen kävin kuvattavana, siitä myöhemmin :) Nyt oon taas kotona ja se on ihanaa <3

 Paita Vila
Korut Glitter
Olkakassi äidin tekemä
Forumin Glitterissä kävin moikkaa Nikoa ja kuvasin näyteikkunan ja ostin nuo alennuksessa olevat jutut tuossa kuvassa alhaalla vasemmalla. 
Muut tuotteet MicMAc
Kampissa katselin ikkunasta :)
Reppu Cybershop
Korut/hiuskoristeet/vyö Glitter
Toppi H&M
Lounastauko sairaalassa
Allergioiden takia mulle on aina laitettu oma ruoka
Sairaalassa on sellainen jääpalakone mistä saa tuollaisia jääpaloja jotka laitetaan pussiin ja sitten niillä voi hoitaa nivelkipuja, pussin päälle laitetaan tyynyliina.
Teemu-nallekin kokeilee :D
Mulla on kaksi Teemu-nallea, voi miten haluisin sellaisen ison ja uuden <3
Nämä on niin rutistettuja ja matkanneita nämä mun omat <3 :)
Tällaisia kipupiirroksia joudun välillä täyttämään lääkärille. Tämä on tehty torstaina ja siinä merkitsin tän hetkiset kipupaikat ja kipuvasteen, ai ai ai :(((
Kotimatkalla junassa
Matkalaukku Elle
Pian kotona!
Korvikset Glitter

Viikonloppuja!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti