keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Olen sairaalassa

 Joku on varmaan ihanista lukijoistani ihmetellyt, että missäs minä olen! Mutta siis viikonloppu oli kiireinen ja maanantaina matkustin Hesaan sairaalaan taas eli koitan taas vähän kuntoutua :) On ollut fysioterapiaa, lääkäriä, sairaanhoitajaa, ultraa, verikokeita, silmälääkäriä jne... Saan taas uudet lasit, eli sellaisten hankinnat on edessä, mutta se on kivaa- vaikkakin aina niin vaikeaa! Lonkka särkee ja laitoin siihen kylmää ja koitan hetken rauhottua, jotta saisin unen päästä kohtapuolin kiinni <3

 Junassa aamutuimaan ja rakas paita päällä <3
 Evästauko sängyllä osastolla. Kattokaas kuinka siisti minä olen! Tavarat hujanhajan :D
Aurinko paistoi täysillä huoneeseen, niin tuli sumuinen kuva...
 Päätin lähteä haukkaamaan happea.
Paita Seppälä
Hiuspanta Glitter
Ulkona oli tänään raikas ilma aamulla :)

Rakkain terveisin, Aadaliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti