maanantai 26. elokuuta 2013

Turun messut ja Tuuli :)

Sunnuntaina kävin Turun messuilla, halusin mennä moikkaamaan ja katsomaan kun Tuuli esiintyi. Jos joku muistaa niin oon nähnyt Tuulin aikaisemminkin eli viime vuonna, kun mulla oli fanitapaaminen Tuulin kanssa Helsingin musiikkitalolla ennen Lastenklinikoiden Joulu Mielelle-konsertin alkua. Kyseiseen konserttiin musta oli tehty insertti :) Näin Tuulin myös Elämä Lapselle-konsertissa viime vuonna kun Tuuli esiintyi siellä ja kävi aitiossa moikkaamassa. Muistakaahan muuten tukea Lastenklinikoiden Kummeja ja autatte meitä lapsipotilaita! <3

Tofujädeä messuilla, nams!! Aurinko paistoi :)
Paita Seppälä
Karusellikorvikset Bijou Brigitte
Muut korut, hiuskukat ja laukku Glitter
Tutkin pelastuskalustoa. Ambulanssin kyydissä oon ollu monta kertaa. Kun tarvitte apua, niin muistakaa hätänumero 112! Siis tosiaan apua hätäänne! ;) Älkää missään nimessä soitelko sinne näissä asioissa: Älä kysy näitä asioita 112:sta !!!
 Tuuli
 Tuuli
 Tuuli
Tuuli ja minä eilen :) 
Tuuli oli kiva kun muisti heti mut ja sanoi että täällähän on tuttuja! :)
Tässä minä ja Tuuli viime marraskuussa, fanitapaamisesta. 
Lauloin ja juttelin Tuulin kanssa silloin ja sain viedä kivan lahjankin :)

Terveisin, Aadaliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti