perjantai 9. elokuuta 2013

Sadepäivä

Olo on kuin maanantaina, vaikka on perjantai! Ehkä se johtuu siitä, että on satanut ja on pimeää. Ja toisaalta siitä, että piti nousta aikaisemmin, koska mulla oli taas verikoepäivä monine näytteineen ja piti vielä paastota. No verikokeista menimme asioille, niitä on kuulemma miljoona, koska meillä on ihan kohta muutto edessä, toisin sanoen ensi viikolla! Ja mua vaan yskittää, limaa nousee koko ajan ylös ja se ei oo kauheen kivaa kun sitä joutuu sitten syljeskelee, astma vaivaa vaan katsokaas. Mut mitäs sitä päätä vaivaamaan, vaan koitin kääntää päivän kivaksi :) Ja koska menin Glitterin ohi, niin pitihän vähän käydä kuvailemassa syksyisempiäkin juttuja näin sadepäivän kunniaksi ;)

 Verikokeissa, oon niin tottunut et siinäpä pistäkää :)
Kaikki korut Glitter
Homma hoidettu!
Aika mahtava tuo syksyinen uutuusväri, tuollainen tumman/viininpunainen, ihanan lämmin väri!!
Lempparikaupan mallinukkekin oli saanut syksyisempää ylle :)
Alhaalla vasemmalla uusia hiuskukkia, ja tuo keskimmäinen oli kans sellainen lämmin väri, ei tuollainen kuin kuva nyt vääristää, mutta ostoslistalle syksyä varten ;)
Suosittelen noita tatuointeja, nappaavat tosi hyvin kiinni!
Noita huulikiiltoja mulla onkin, suosittelen! Ja tahtoisin kovasti tuota alhaalla olevaa laukkua, harkitaan, mulla kun on kuulemma liikaa laukkuja :) :)
Ylhäällä oikealla olisi tuollainen näppärä kosketusnäyttökynä, missä toisessa päässä on mustekynä, sekin oisi oikein kiva hankinta :)
Voi rakkaus sentään tuota niittikorua mun ranteessa!!!
Puhelinlankaponnareita saa nyt isompinakin, minä käytän näitä allasterapiassa, ei tarvitse irrotella sellaisia märkiä hiuslenkkejä hiuksista kun käyttää noita. Jotkut sanoo et jää hiuksiin, mulla ei :) 

Ja tiesittekö muuten hiuspinneistä yhden asian! Kuinka moni laittaa ne hiuksiin väärinpäin?! Tosiasiassa lainepuoli kuuluu alaspäin, eikä ylöspäin kuten varmasti moni on laittanut! Katsokaa vaikka tämä linkki hiuspinnit hiuksiin

Ja muistakaahan osallistua kivaan Glitterin kisaan liikkeessä tai netissä, jossa voit saada Kristiina Wheelerin kotiisi keikalle :)
Kaupassakin piti piipahtaa! Viikonloppuna luvassa ainakin kaalipataa mun pyynnöstä- nam nam! :)

video
Vähän hassuttelin :D

Oikein ihanaa viikonloppua jokaiselle lukijalle!!!!

Ps. Huomiseen asti aikaa osallistua arvontaan, katso edellinen postaus :)

5 kommenttia:

  1. Moikka!

    Kommentoin nyt tähän ekaan postaukseen, vaikka lueskelin nyt illalla/yöllä sun koko blogin läpi... Ja ei voi muuta sanoo ku huhhuh! Oot upee tyttö. Pukeudut tosi ihanasti, käytät tosi kivasti koruja ja sun asenne on ihan huikee.

    Mä oon ite 19-vuotias tyttö, ja mulla on myös vaikee sairaus. Mutta en oo todellakaan niin sinut asian kanssa ku sä. En oo ikinä oppinu suhtautuun siihen sairauteen oikein, enkä jaksa yleensä olla kovinkaan positiivinen. Oon jopa vähän kateellinen sulle ku jaksat monesti olla niin ilonen ja nauttia elämästä!

    Jatka oikeesti samaan malliin. <3 Mulle tuli tosi hyvä mieli ku luin sun blogia. Oot varmasti ilona sun vanhemmille ja sisaruksille ja kaikille blogin lukijoille. Toivotan sulle kaikkee hyvää elämään!

    VastaaPoista
  2. Kommentoin jo edelliseen postaukseen suhteellisen hehtaari postauksen, mut eihän sulle voi olla kommentoimatta!
    Oon ihan muuttostresseissä (huh tää 16-vuotiaana kotoa muuttaminen, voi näitä kasvukipuja ja loputtomia kyyneliä.) ja sitä rataa, mut mua alko hymyilyttää samantien kauheasti kun huomasin että oot postaillu! :)

    Nuo ensimmäiset kuvat siusta, härregood kuinka olet kaunis! Sun itseluottamus, tyyli ja persoonallisuus vaan kaunistaa sua entisestään! ♥ voi tyttö kuinka olet ihastuttava, oot uskomaton!

    Ja nuo Glitterin kuvat.. damn, miksi meillä täällä Jyväskylässä on niin syntisen pieni myymälä.. Noh, onneks huomisen jälkeen lähempi myymälä onkin Tampereella! Saat mun shoppailhulluuden kohoamaan täysin uusiin fääreihin, tuo tummanpunainen/violetti/mikälie on iskenyt muhun kuin salama taivaalta.

    Oottelen jo seuraavaa postausta, thihi :-----)

    VastaaPoista
  3. Mistä toi farkkuliivi on ostettu :)?

    VastaaPoista