tiistai 6. elokuuta 2013

Hesapäivästä :)

Palataanpas vielä hieman viime viikon torstain Helsinki vierailuun. Lähdimme kotoa aamulla bussilla kohti Hesaa ja siellä menin ostoksille kauppoihin. Mitään suurta en ostanut, koska me kohtapuolin muutetaan ja muutenkin tavarat alkaa olla pakattuina täällä kotona. Mutta sellaista pienenpientä ostin. Olen säästänyt mun synttärirahat, niin oli kivasti shoppailurahaa :) Mutta lopulta sitten en kamalasti mitään löytänytkään! Jouduttiin aika paljon istahtamaan, koska mun jalat väsyy tosi helposti ja ei ollu mitään apuvälineitä mukana. Olin ottanu tujauksen kipulääkkeitä alle ja levähdystaukojen vuoksi sitten jaksoin aina vähän kerrallaan.
Cybershopin ja Glitterin ostokset Hesasta löytyvätkin alempaa postauksista. Käytiin myös syömässä kivassa ravintolassa Kampissa ja oltaisiin käyty jätskilläkin, mutta ei löydetty jätskikioskia! Minä kun syön tofujätskiä tai mehujäätä, niin ei ole ihan sama mistä ostaa, koska harvemmassa paikassa niitä löytyy. Aurinko paistoi ja oli lämmin!

 Tässä oon juuri saapunut Helsinkiin ja menossa Kamppiin
 Käytiin syömässä Kampin Habibissa, mä kun olen aika allerginen niin aina saa miettiä mistä saa ruokaa. Tuolla oli ihanan näköisiä ruokia ja myös vegeruokaa. Mä söin lehtipihvin ja ranskalaisia. Nam!
Karusellikorvikset Bijou Brigitte Kamppi
Pinnit Lindex
Pussukka, huulikiilto ja kaulakoru MicMac, Forum
 Hauska kauppa Kampissa, en tosin menny sisään :)
Tässä oon myöhään illalla Glitterin tilaisuuden jälkeen :) Olipas jalat kipeät!
Kotimatkalla bussissa sitten nukuin ja saavuimme kotiin yöllä, kyllä väsytti!

Ps. kohta on sivujani katseltu 10 000 kertaa!!!! Eli ehkäpä jotain kivaa sitten tiedossa ;)

2 kommenttia:

  1. Voi Aadaliina, blogisi on hurmaavan herttainen! ♥ Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista