sunnuntai 4. elokuuta 2013

Glitterin Back2School VIP-ilta

Torstaina oli ihana tapahtuma, johon sain kunnian olla kutsuttuna muutaman muun bloggaajan kanssa. Mehän saimme järjestää blogeissa kilpailun ja jotkut onnekkaat pääsivät itse tapahtumaan mukaan. Tilaisuus oli mulle eka blogitapahtuma ja se oli ihan mahtavaa! Vähän tietty jännitti, mut aivan ihania ihmisiä ja vieraita ja hei, mä olin se nuorin bloggaaja :) Sain jutella kivojen ihmisten kanssa ja ilta oli tosi hauska, mahtava ja ainutkertainen. Tykkäsin aivan valtavasti ja Glitterillä on ihan huippuja työntekijöitä! <3 :)

Glitter Forum, Helsinki
Aluksi meidän piti tuunata tuollainen kaula, vaikea arvata mikä minun :D Näistä vieraat sai valita mieleisensä ja sitten lopuksi arvottiin voittaja.
Tässä mun tuunaama kaula :) Sekä minä menossa itse tilaisuuteen :)
Sitten piti merkitä tuollaisella tähdellä kolme suosikkituotetta, ai että, kyllä kelpais mullekin!!! :D
Pakolliset kuvaotokset Helsingin Glitter Forumin aina niin mahtavasta näyteikkunasta, Love it!!!
 Glitterin So-B -kokoelmaa. Voivoivoi, miten upeita nuo on, haaveissa!!!! Terve vaan ottaisin nuo kaikki ja varsinkin keskimmäisen ihan hetinyt ja sitten samantapaisen rannekorun siihen...apua, putoan :D
Mä ja yks Glitterin tyyppi :D Näillä on joku nimikin usein, kukahan tää on? Hmm... 
Ja kyllä mulla oli sitten hauskaa :DD
  Asuksi olin valinnut värikästä ja aika pinkkivoittoista :) Kaikki korut ja vyö Glitter ja mekko Seppälä
 Äiti laittoi tällaisen kampauksen mulle :) Tuotteet Glitter
Mä oon kovasti toivonut et joskus tapaan tuon ihanan ihmisen eli PlusMimmi ja vihdoin niin kävi. Voi miten mukava hän oli ja vähän jänskätti jutella :)
Sitten sain tavata ihananihananihanan Nikon!!! Jos joku ei tiedä, niin tuolla Glitterissä Niko palvelee aina yhtä ihanana ihmisenä. Rakastan ihmisiä jotka ovat noin symppiksiä!! :)))
Niko laittoi näin ihanan nimmarin mulle :)
Tässä mun ostokset tuolta illalta. Ostin tuon mustavalkoisen vihkosetin :)
Tilaisuudessa lauloi ihana Kristiina Wheeler :)
Sain nimmarin :)
Ja ihanan "Muukalainen"-korun :)) <3
Minä ja Kristiina ja samikset korut, erivärisinä vain. Kristiina oli aivan mahtavan iloinen ja ihana ihminen ja lauloi upeasti! Kristiina lauloi kappaleet Muukalainen, Sininen sydän ja Miks kaikki on rikki? Ja erityisesti, tuo viimeksi mainittu koskettaa! Sopii mun elämään. Tulee kyyneleet <3
 

Kiitos Glitter!!! Ihania tapahtumia järjestätte aina! Terkkuja jokaiselle työntekijälle! Tuotte valtavan ilon elämääni, sitä on vaikea sanoin kuvailla <3 Terkkuja myös jokaiselle lukijalleni! Olette sydämessäni!

Rakkaudella, Aadaliina

6 kommenttia:

  1. Hei Aadaliina! Liinun kirjoitus löytyy täältä, siellä on muutama kuva sinustakin :)

    http://fashionedinfinland.blogspot.fi/2013/08/back2school-vip-ilta-glitterissa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei!
      Kiitos kun olitte tapahtumassa, oli mukava tavata, terveisiä! :)

      Poista
  2. Voi että oot nätti! :) Minkä ikänen oot? :)

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi! Tulin tosi hyvälle mielelle lukiessani sun postauksia. :) Kaikkea hyvää!! :)

    VastaaPoista