lauantai 3. elokuuta 2013

Cybershop :)

Torstaina kun vierailin Helsingissä, niin kävin Kampin Cybershopissa. Tunnettehan jo liikkeen nimeltä Cybershop? Aivan mahtavia ja erikoisiakin juttuja kauppa pullollaan! Cybershopilla on tuo verkkokauppa sekä useampia liikkeitä. Mun kotikaupungissa on kyseinen liike ja siellä tulee usein käytyä :) Jos ette tiedä kyseistä liikettä, niin nyt vaikka verkkokauppaan mars! :) Tässä kuvia tuolta Kampin liikkeestä, olkaa hyvät!

Aivan upeita koruja ja toi kassi ois kyllä sellainen auringonpaiste!!
 Kasseja, laukkuja ja upeet kengät!
Kaikenlaista ihanaa sekä hiusvärejä, joita olen testannut aiemmin tässä postauksessa kuva hiusväri
Mahtavia vaatteita! Harmi, että täytyy vähän vielä kasvaa ;) Upeita lippiksiä!!
Nää laukut vei mun sydämen ja varsinkin tuo keltainen, sen ostamista harkitsin kauan, mutta vielä se jäi kauppaan.
 Irtoniittejä :) Näitä oon ostanut monesti ja tuunannut mm. vaatteita :)
Mun mukaan lähti liikkeestä tällainen upee pussukka, johon mahtuu kaikki tarpeellinen :) 12e
Toi lippis ja Rubiikinkuutio-kassi ois tosi mahtavat!! COOL!!!

Tässä kolme mun suosikkituotetta tuolta verkkokaupasta http://www.cybershop.fi/



Menkää ostoksille!!! :)

1 kommentti:

  1. Cypershop on kyllä mahtava, mutta sinne ei kannata mennä vähin rahoin. Himoittais toi radiolaukku. :P

    VastaaPoista