perjantai 12. heinäkuuta 2013

Oletko sinä VIP jota minä etsin??!

Haluaisitko saada VIP-kutsut sinulle ja ystävällesi "Back to School VIP-iltaan"?  Tapahtuma järjestetään Helsingin Forumin Glitterissä 1.8.2013 klo: 19-21

Minä ja pari muuta bloggaajaa saatiin tehtäväksi arpoa muutama kutsu kyseiseen tapahtumaan. Luonnollisesti myös minä olen paikalla, joten sinulla on mahdollisuus päästä tapamaan myös minua ja ottaa myös kuvia vaikka minun kanssani. Arvon kaksi avecellista kutsua tapahtumaan :)

Tuo tilaisuushan on sellainen, että silloin myymälä on suljettu muilta asiakkailta. Tarjolla on kaikenlaista herkkua ja samalla voit ihastella aivan mahtavia koruja ym. ihan rauhassa! Luvassa ylläreitä ;) Tapahtuma on tarkoitettu mielellään alle 18-vuotiaille, eli kutsun voittanut voi tulla paikalle yhdessä kaverin tai äitinsä tai muun aikuisen kanssa. Mutta ei sitä nyt niin tarkkoja olla vaikka ois vähän ylikin jo ;)  
Kisa-aikaa on 20.7. asti!

Miksi juuri sinun pitäisi päästä mukaan Glitterin Back to school VIP-tapahtumaan?
Kommentoikaa alle ja liittäkää mukaan sähköpostiosoite, voittajiin otetaan yhteyttä :)



Kilpailu on päättynyt, voittajiin ollaan yhteydessä, kiitos kun osallistuit! <3 :)


11 kommenttia:

  1. Haluaisin päästä pääkaupunkiseudulle kaverini kanssa juhlimaan, koska täällä pikkukylässä se ei ole mahdollista, koska täällä ei ole paljon tapahtumia. Olisi myös hupippua tavata sinut ja muita bloggaajia. Minä ja mun kaveri ollaan luettu tätä sun blogia, ja on jotenki ilmiömäistä, miten joku noin nuori, osaa tehdä tämmöstä blogia. WOW!! Olisi varmasti ikimuistoinen kokemus.. ♥
    Onnea kisaan, kaikille!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sähköposti oli: parkkinen.venla@gmail.com

      Poista
  2. Minun pitäisi voittaa liput Back To Schooliin, koska en ole ollut missään tuollaisessa Glitterin teemaillassa vielä laisinkaan :) Enkä ole sinua koskaan vielä tavannut! Olisi mukavaa taas voittaa jotakin, olen kilpailuhenkinen ja kisahullu :D ! Ylläriiii, koruja kenties ;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja minä huithapeli mitään e-mailia muistanut, mutta tässä se on ! :) eli embusge99@hotmail.com :)

      Poista
  3. Minun pitäisi voittaa liput Back To Schooliin,koska en ole aijemmin ollut tuollaisissa bileissä ja olisi kiva päästä Glitterin bileisiin :) Enkä ooo muutenkaa sua koskaan tavannu joten olis kiva nähdä ! S-posti on: vanessaelisabet99@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Miun pitäis voittaa liput tonne , koska glitter on iha paras kauppa ;) ja en oo koskaa ite ollu tommosissa :) sähköposti : annastiina.jantunen@live.fi :)

    VastaaPoista
  5. Ääww! Mä haluaisin voittaa tän ViP:in koska en oo nähny mun kavereita koko kesänä, ja tää olis tilaisuus päästä viettää aikaa niitten kanssa. Oot muuten super nätti :D oikeesti! En oo ite ollu missään vip illassa tai tapahtumassakaan, joten tää ois super-tilaisuus!
    Säp: marjasmile@gmail.com :)

    VastaaPoista
  6. Olen VIP jota etsit! Minun pitäisi voittaa, koska en ole koskaan voittanut mitään ja olisi kerrankin mahtavaa olla voittaja. Olisi kivaa nähdä sinuakin, sillä viimeksi kun tapasimme ei ehditty jutella... Tuona päivänä yksi parhaista ystävistäni tulee meille piiitkästä aikaa ja hän varmasti ilahtuisi tapahtumaan päässtä. sain äskettäin myös uuden korukaapin, joten tapahtumassa saattaisin löytää sinne täydennystä. Lisäksi isäni ja siskoni ovat tuolloin sisiliassa, jote saisit itsellenkikin jotain tekemistä ennen koulun alkua. :) vilma.niemenmaa@live.fi

    VastaaPoista
  7. Täältä Savon sydämestä Kuopiosta Ella 9v. haluaisi voitta liput iltaan ja päästä elämänsä ensimmäisen kerran Helsinkiin. Ja koska kaikki bling bling on tällä hetkellä niin must, mikä sen parempi paikka katsastaa ja ostaa sitä olisi kun Glitter. Kolmas luokka syksyllä alkaa ja kouluun paluu olisi paljon mukavampaa tämmöisen reissun jälkeen. Äidin sähköposti on piianissinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Itse olen ollut pitkään (useita vuosia) kuntoutujana ja syksyllä olis tarkotus yrittää uudelleen opiskelemista. Peruskoulun jälkeistä koulutusta mulla ei mitään ole ja siispä kaikki juhlat, tapahtumat tms mitä opiskelijat kokee on jääny multa kokematta. Tällänen back to school juttu olis hyvä startti uudelle opiskelun alottamiselle ja uudelle elämäntyylille, lisäks olis hienoo päästä kokemaan, ja oleen edes kerran elämässää VIP jossakin. Lisäks tapahtumasta sais varmasti hyvää materiaalia blogiinsa sekä hyviä muistoja. Toivottavasti nähdään! :)

    VastaaPoista
  9. Ois ihan mahtavaa päästä tuonne tapahtumaan! En oo ikinä ollu tuon tyyppisissä VIP-bileissä ja matkustan just sopivasti täältä pohjosesta poikaystävän luo Helsinkiin niin oishan se tosi kiva ku ois yks tämmönen rento ja hauska ilta tiedossa! :) Käydään tosi usein poikaystävän kans Glitterissä ihastelemassa koruja, mutta aina sinne jää kaikkea mitä olis halunnu niin tämä varmaan olis mahdollisuus poistua sieltä ainakin muutama koru rikkaampana! ;)  Lisäksi tapahtumasta riittäis varmasti todella paljon kerrottavaa oman blogini puolella! :)

    Toivottavasti tavataan Glitterissä!
    marjauu93@gmail.com

    VastaaPoista