keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Glitterin ale :)

Ootteko te käyneet Glitterin alessa? Siellä on nyt ihan huipputarjous, viidellä eurolla saa viisi alekorua! Mä sain aika satsin koruja kun äiti oli käynyt ostamassa. Ne on osa mun synttärilahjaa, mulla on lauantaina synttärit! Tässä osa koruista jotka sain <3 :)

Korut Glitter
Mulla on kinesioteippauksia taas kädessä ja jaloissa, tällä kertaa sinistä :D
Hiuspantoja
Kaulakoru ja hauskoja käsikorviksia
Ihania strassijuttuja, rakastan!!!
Tuota värikästä kimaltelevaa rannekorua oon toivonut niin kauan!!! Mulla on tuo sinisenäkin.
Viiksiä!!! :D
Nää on sellasia silikonisia rannekoruja, osa puuttuu :D
Myös osa asusteista oli alessa ja tämä oli ollut -75% alessa :)
Mua muistettiin tällaisilla käyntikorteilla, missä osoite mun blogiin :) Osa näistä onkin toimitettu mun kantapaikkaan, eli mun "kotiGlitteriin" :D <3

Tarkkailkaa sähköpostianne te jotka osallistuitte kilpailuun blogissani, teihin voittajiin ollaan yhteydessä aivan lähipäivinä!!!


4 kommenttia:

  1. Onpa ihana ja piristävä blogi! Sinä olet ihana,suloinen,kaunis ja kaikenkaikkiaan uskomattoman inspiroiva tyyppi - piristit päivää! :-)

    www.millaswardrobe.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. mikä noiden teippien tarkoitus on? :) oon tietämätön :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teipit lievittää kipua ja helpottaa liikkuvuutta :)
      http://www.kinesioteippaus.fi/vaikutukset

      Poista