lauantai 15. kesäkuuta 2013

Viikonloppuja!!!

Eilen oli perjantai ja laulutuntipäivä :)
Sieltä äidin kanssa Greeziin syömään!
Ja tällaista löytyi mulle, oli ilo että mun allergioista huolimatta siellä oli sopivaa ruokaa :)
Ja sitten Glitteriin :DD Ylläri!!!
Glitterissä on muuten mahtavat alet juuri nyt!!! 
Ja mitäs minä katselin...hmmm :D Oli kiva huomata et "mun" Glitteriin oli tullut nuo ostoskorit, kyllä olenkin niitä kaivannut ja pyytänyt. Terkkuja ihanille myyjille! Ja tuo "mun" Glitter on Hansan Glitter ;)
Mun päällä olevat korut on kaikki Glitterin, paitsi käsivarressa oleva ranneke on KappAhlin ja se kuuluu oikeasti ranteeseen ;) Huivi päässä on Glitterin muokattu tuubihuivi. Tuon hopean korun mun kaulassa olen saanut lahjaksi Diandralta <3
Ja sitten kotia päin :) Tosin törmättiin äidin ystävään ja käytiin kahvilla ja tuolla Glitterissä yhessä ;) Tyylillä liukuportaissa ;)
Äiti ja sen ystävä juoruilee, mulla on oma esitys menossa, mitä sitä elämää niin vakavasti ottamaan ja mulle on ihan sama vaikka mua katseltaisiinkin :D ;)
Ja sitten ostoksiin... Nämä oli normaalihintaisia
Sitten nämä alesta..

Se ois niinkuin viikonloppuja!!!

Terveisin, Aadaliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti