sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Uskon unelmiini <3

 

Vettä on satanut koko päivän ja minä olen haaveillut! Nyt paistaa sentään aurinko ja hymykin on kasvoilla, tai yleensähän se minulla onkin ;) Viime yö meni yskiessä taas tämän astman kanssa ja nukuin aika levottomasti. Mutta ihana kun on kesä niin ei tarvitse nousta kouluun! Olen unelmoinut <3 Mistä te unelmoitte? Unelmien eteen tarvii tehdä töitä, töitä ja jatkuvasti töitä. Joskus joku voi auttaa unelmien polulla, mutta joskus se polku on itse etsittävä.
Unelmoin siitä, että minusta tulee laulaja. Käyn laulutunneilla ja opettelen kaikenlaista asiaa musiikista, nyt keskityn niihin säveliin. Kun minusta tulee laulaja niin haluan esiintyä kaikille ja ilahduttaa, mennä vaikka sairaalaan laulelemaan lapsille, se on kivaa kun joku käy sairaalassa vierailulla. Hyväntekeväisyys on kivaa. Äiti tekee sellasta ja se aina sanoo että siitä tulee hyvä mieli.
Unelmoin siitä, että minusta tulee esiintyjä. Rakastan esiintymistä!!! Näytteleminenkin olisi kivaa ja äidille siitä sanoinkin, että olisi kiva mennä teatteriin näyttelemään :)
Unelmoin siitä, että voisin olla jonkinlainen malli. Tykkään poseerata ja olla valokuvattavana! Se on valtavan kivaa! Olisi kiva esitellä vaatteita ja koruja ihmisille, olla hieman erilainen malli kuin mitä ne mallit yleensä on. Erilaisuus on rikkaus! Lähinnä erilaisuudella tarkoitan mun kohdalla sitä, että mun jalat ei varmaan koskaan tuu menemään sellasiin malliaskeliin, niissä on asentovirheitä ja ne menee minne tahtoo... Olisi kiva päästä valokuvattavaksi eri paikkoihin :)
Unelmoin siitä, että menen isona Glitteriin töihin :)
Unelmoin siitä, että pääsisin mukaan johonkin juttuun mikä ilahduttaisi minua ja kaikkia ympärilläni olevia ihmisiä.
Nämä on mun suurimmat unelmat, en unelmoi terveydestä, rikkaudesta tai mistään sellaisesta, näin on hyvä, olen tärkeä näin ja kaikki ympärilläni on kaunista ja tärkeää. Rakastan ja minua rakastetaan se on kaikista tärkeintä elämässä <3
Kaikki korut Glitter :)

Kurkottakaa ja uskokaa unelmiinne <3


3 kommenttia:

  1. Sulla on ihan tosi kiva blogi, ja oot hiveen nätti tyttö :) Näistä blogiteksteistä ja kuvista oikein huokuu iloa :) sait yhen lukijan lisää <3
    <3:Riina

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään myös esiintyä ja olisi mukavaa olla esiintyjä, tosin pitäisi tehdä hirmusti töitä ja olla lahjakas! Mutta jos en ihan laulajaksi yllä niin kenties jokin muu luova ammatti, esim. valokuvaaja musta vois tulla, mutta sen näkee sitten myöhemmin, kun asia on ajankohtaisempi :) Tai vaikka Glitterin myyjä tai ONLYn myyjä, saas nähä ;)
    Pitäisköhän mun alottaa pianotunnit kansalaisopistossa, siitä ois hyötyä musajuttuihin :)? Terkkuja ja ihanaa juhannusta Aadalle :)!

    VastaaPoista