keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Keskiviikkoa :)

Onpa ollut lämpimiä päiviä, huisin kuumaa jatkuvasti! Se laittaa kyllä nivelet särkee ja nilkat ollu ihan kamalan kipeinä! Ei auta lääkkeet eikä kylmäpussit. Mitäs teidän keskiviikkoon? Mä lähden kohta fysioterapiassa käymään, jospa sais kylmäpuhallusta nilkkoihin ja uudet kinesioteipit :) <3

 Päivän asua :) Tuo mun päällä oleva asu on oikeasti hame :D

 Ear Cuff- Glitter
Muistin ensin et tän nimi on Air Cuff, oiski ollu hassu :DD
 Rannekorut Glitter
Äiti kävi Jyväskylässä lomailemassa ja siellä Glitterissä ja toi mulle tämän ihanan ja ison sekä upean nuottikorun!!! :) <3 
Hopeakoru ihanalta, rakkaalta Diandralta <3
Hiuskukka ja korvakoru Glitter :)

Sitten muihin juttuihin...Minä pakkailen pikkuhiljaa koska me muutetaan, uudesta asunnosta ei vielä tietoa, mutta hiljalleen hyvä tulee!
Tässä mun eka pakkaus eli osa Diandrajutuista meni laatikkoon <3

Kivaa keskiviikkoa!!!

Ps.Blogi on tänään 2kk ikäinen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti