maanantai 3. kesäkuuta 2013

Kesämekkoa ja lempparimyyjää :)

Ihanaa kun alkoi kesäloma! Voi miten mä nautin! Kyllä sitä odotinkin kovasti! Koulu loppu lauantaina ja todistus oli ihan ok, pääsin luokalta ja oon tyytyväinen. Oon ollut paljon pois koulusta sairastelun takia, niin vähän jännitti todistuksen saanti. Loppu hyvin, kaikki hyvin ja kesä on täällä!!! Eilen kävin uimassa maauimalassa, merikin olisi kiva mutta mä vähän pelkään käärmeitä tai aika paljonkin, niin halusin nyt maauimalaan, mereen joku muu päivä sitten. Kaikilla on varmaan jotain pelkoja ja mulla ne liittyy lähinnä hämähäkkeihin ja ötököihin ja käärmeisiin, tosin joskus pelkään kuolemaa kun sairastelen. Mut seki on ihan normaalia, niin mulle on sanottu. Tänään olin kaverin kanssa piknikillä ja se oli kivaa ja sitten mulla oli uintiterapia, niinkuin aina maanantaisin. Nyt illalla käväisin äidin kanssa kaupungilla etsimässä mulle uutta kesämekkoa ja sehän löytyi! Ja tietty Glitterissä poikkesin kun huomasin et mun lempparimyyjä olikin vielä töissä! Siellä oli ihan hiljaista, me vain, joten oli aikaa jutella ja vähän pelleillä :)

Hauskat viiksiaurinkolasit Glitter 8,90e
Mä ja mun lempparilempparilempparimyyjä, ihana Sonja! <3
Sonja is the best ever!!!!!!!!!!! Se aina on niin iloinen ja auttavainen ihminen ja kyselee multa aina kaikkea, kun sen näkee niin tulee niin hyvä mieli! Tänään sanoin sille että se on niin kiva! Ja niin se onkin :) <3
Onks mageet??? :D Sonjalle sopi tosi hyvin noi mustat!
Pinkit lähti mun mukaan ;)
Tää on sitten ihan lavastettu homma!!! ;) Glitter EI käytä lapsityövoimaa EIKÄ palkkaa kuin täysikäisiä! Mut mun piti pikkasen kokeilla miltä tuntuu tää homma, kun ei ollut asiakkaita- paitsi mä ;) Tää on mun tuleva työpaikka ehkä sitten sellasen reilun 7 vuoden päästä :DDD <3 Mut näin iloisia asiakaspalvelijoita Glitter niinku valmistaa maailmalle ;) :D Päivän hymyt, olkaa hyvä!!

Terve kaikki! Olen tuleva myyjä Aadaliina, ehkäpä ;) Tai sitten laulava laulaja-myyjä ;) <3

 
Mun uusi kesämekko! Seppälä
Paljaat varpaat ja kesä <3 Tosin kuuma ilma turvottaa mua kun on tää lastenreuma <3

Hiuskukkapampula, korvakorut ja kaulakoru Glitter

 COOL!! Äiti lupas muuten säätää noita viiksiä, kun mulle tulee liian alas, ehkä otetaan yhet rinkulat pois niin sitten jos osuis kohalleen ;) Hauskat ja hassut!!! :D

IHANAA VIIKKOA!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti