torstai 27. kesäkuuta 2013

Glitterin kukkapanta ja torstai on toivoa täynnä ;)

Eilen käväisin äidin kanssa vaateostoksilla kaupungilla. Tosin tällä kertaa vartioin, että äiti ostaa itelle kerrankin jotain vaatetta ja kielsin ostamasta mustaa! :D Aika hyvin onnistuin ja matkaan lähti vaan yksi musta paita ja muut värillisinä ;) Ja sitten tietty ostettiin mulle muutama vaate sekä Glitterissä käväisin, onko yllättävää? Mulla oli niin ikävä mun ihanaa rakasta myyjää <3 <3 <3 Torstai on toivoa täynnä, aurinko ei paista, mut se ei haitaa mun tallustamista :)

 Mun lempparimyyjä Glitterissä valitsi mulle tuon kukkapannan ja värin, eiks oo aika hieno!!!! :)
Tunika Lindex
 Musta ja oranssi rannekoru sekä kaulakoru Glitter ja tuo niittirannekoru Seppälä

 Kukkapannan voi kietaista myös näin nutturan ympärille ;) Alla mulla on hiusvalkki, jolla saa kivasti tehtyä nutturan. Niitä löytyy Glitteristä. Mulla on tuossa musta valkki, vaaleaa en löytäny tähän hätään :)
Ja tässä mun uudet kinesioteippaukset kun fyssa laitto eilen. Mulla nää aina auttaa :)

Kivaa torstaita kaikille!!!

6 kommenttia:

  1. Ihana toi mekko/tunika!! Ja toi nuttura on kans hirveen nätti :) kivaa kesää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Mä tykkään kans tositosi paljon ja hyvää kesää sinullekin! <3 :)

      Poista
  2. Moi! Löysin juuri tämän sun blogin ja nyt on pakko sanoa. Sä olet aivan ihana nuori neiti! :) Vaikka elämä on heitelly kaiken näköistä sun tielle, niin tuolla asenteella ja positiivisuudella voittaa kyllä kaikki esteet, vaikka aina ei siltä tuntuisikaan. :) Plus se, että kirjoitat todella hyvin - paljon paremmin kuin monet aikuisetkaan!

    Kaikkea hyvää ja aivan ihanaa kesän jatkoa, jään ehdottomasti sun lukijaksesi. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia ihanista sanoista ja hyvää kesää myös sinulle! :) <3

      Poista
  3. Sovitin tuota samaa sinistä pantaa Glitterissä, mut se jäi tällä kertaa kauppaan! Näytät tosi hyvältä ja muutenkin tykkään sun huipusta asenteesta.

    Ps. Nuo kinesioteipithän käy ihan asusteesta, tosi coolin neonpinkit! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana!! <3 Mulla oli ensin kädessä pinkki panta, mut se mun lempparimyyjä sano et ota vaihteeks sinistä :) Pinkki on niin kiva väri! Ihan niinku ne sun kengät!! Värit tekee superiloiseksi :)) Mäkin tykkään sun asenteesta <3 Kinesiot on kivoi ku niis on paljon värei mut mulla melkee aina laitetaan jostain syystä pinkkiä ;) <3

      Poista