torstai 27. kesäkuuta 2013

Apteekkireissu!

Piti täydentää mun lääkevarastoa, kaikki tällä kertaa haetut ei oo kuvassa ja osa tulee vielä myöhemmin apteekkiin, sillä niitä ei ollut siellä. Mut ootteks te aatellu, et kuin paljon ihminen syö lääkkeitä elämässä?? Joo ja tosiaan, mä oon vasta kymmenen! Siis nää on mun ihan normilääkkeitä ja noiden lisäks on muitakin käytössä eli aika paljon käytän päivässä lääkkeitä eri sairauksiin. Varsinki sellasii kipu- ja särkylääkkeitä mulla menee paljon kipuihin. Mut tässä näätte vähän mun arkea.



Tajusin muuten justiinsa, et mun synttäreihin on tasan kuukausi aikaa :)

3 kommenttia:

  1. ei tää ole reilua ! sä oot vasta lapsi, sun pitäisi saada elää elämääsi ilman minkäänlaisia voivajo. voimia ja ole reipas !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Koitan olla aina reipas, ihanat ajatukset kantavat <3 :)

      Poista
  2. itsellä menee myös nuo trexsanit, triptylit ja kalkki D.. ja kun ajattelen, että sinä olet vasta kymmenen.. <3
    t. Päivi

    VastaaPoista