torstai 9. toukokuuta 2013

Tiedän mitä onni on, se on joskus sanaton...

ja kun onni on sanaton, tiedät mitä onni on <3

Kirjotan teille siitä mistä mä olen onnellinen ja joku ehkä aikaisemmasta postauksesta sen arvaakin :) Mulla on välillä ollut aika vaikeaa, koska mulla on erilaisia sairauksia ja sen takia asiat ei oo aina menny hyvin tai en oo voinu hyvin. Mä olin tosi sairas viime keväänä ja en vaa ois jaksanu enää kun maailma tuntu niin kylmältä ja pelottavalta. Mutta sitten mä löysin Diandran. Itkin aina kun se ihana esiintyi, välillä kotona ja välillä sairaalassa. Aloin saada paljon iloa ja voimaa sen esityksistä ja yhtenä päivänä mä hymyilin ekaa kertaa pitkästä aikaa.

Diandra on ollut mun kantava voima kun mun siivet ei oo jaksanu kantaa mua ite. Äiti puhuu aina siitä että meillä kaikilla on siivet selässä ja ne kantaa vaikeuksienki yli, mutta joskus käy niin et ne siivet laahaa maata ja sillo tarvitaan joku joka auttaa taas siinä et ne alkaa kantaa sua. Diandra eli Didi on saanu ne mun siivet pikkuhiljaa nousee ja mä toivon et pian mä lennän taas kuin taivaan lintunen kohti omia unelmiani <3

Oon tavannu Diandran monta kertaa nyt puolen vuoden aikana ja aina sen näkeminen on mulle ilo, saan siitä aina niin paljon voimaa että jaksan taas paremmin seuraavaan tapaamiseen asti. Prinsessalle-kappale Didin laulamana on mulle ihan hirmuisen tärkeä, koska siinä on niin paljon lohtua. Didin kautta kiinnostuin musiikista ja käyn nyt laulutunneilla :) Didin Idols-voitosta tuli kuluneeksi vuosi maanantaina ja muistin Didiä tuollaisella kuvakollaasillla. Didi oot äärettömän rakas mulle <3 Rakastan sinua! <3


Tässä oon laivalla helmikuussa Didin keikalla <3 Ja tosiaan mun takana on yks mun apuvälineistä sillo kun oon tosi kipeä enkä jaksa kävellä, mut se ei kylläkään haittaa mua. Koska maailmaa voi katsoa monelta eri kantilta ja olla silti iloinen ja onnellinen. On ihan sama istuuko vai seisooko tai käveleekö, täytyy olla sinut itsensä kanssa.

Tässä lähempää kuvaa mun yhdestä keikkavaatetuksesta. Tuo mekko on Lindexin ja jakku Ginan. Korut on Glitteristä melkein kaikki ja tuo laukku myös. Mulla oli päässä tuollainen rusettikampaus.

 Tässä on mun Didi-seinää, siinä ei oo kaikki kun ei mahdu kuvaan ;) Ja jos ootte tarkkoja niin kyllä, mulla on aika paljon koruja sillä rakastan niitä suunnattomasti ja siksi Glitter on mulle sydämen asia <3

Tässä mun ja Diandran ensikohtaaminen, mikä ilo!!! <3 Tää on Logomosta syksyltä, olin kyllä Elämä Lapselle-konsertin aitiossakin aikaisemmin katsomassa Didiä, mutta silloin en päässyt häntä tapaamaan. Tässä kuvassa oon ekassa konsertissa ikinä muiden ihmisten seassa, sillä infektioriskien takia oon joutunu välttää kaikenlaisia tapahtumia tai sit oon joutunu olee tuolleen ninku tuolla aitiossa eli suojassa muilta. Tää on tosi iso muisto mulle :)
 Muistot on ihania kun ne jää asumaan sydämeen, nauttikaa elämästä sillä mäkin nautin. Lennän linnun lailla ja ilman huolta vailla, ainakin yleensä <3

11 kommenttia:

  1. Katri K: kiitos paljon sinulle <3

    VastaaPoista
  2. ihanasti kirjoitettu!<3 ja sulla on muutenkin niin ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  3. Awww! Ihana reipas tyttö oot! Tuli ihan kyyneleet silmiin kun luin tätä! <3 Paljon tsemppiä sulle sairautesi kanssa ja muista että ihmeitä tapahtuu kun uskoo vaan unelmiinsa!<3 :)

    VastaaPoista
  4. Ihana Aada! Tippa tuli linssiin, voi tätä itkuherkkyyttä! <3 Oot kyllä uskomaton, että jaksat ja yrität nauttia elämästä aina!! Ja sehän on tärkeetä ja huomattavasti helpottaa varmasti oloakin, kun ei aina vaan murehdi. Oot vahva tyttö. <3 Tsemppiä ja iloa elämään jatkossakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Tanja säkin oot ihana ja tuot tosi paljon iloa mun elämään, tykkään susta tosi paljon!!!! <3

      Poista
  5. Kiitos tosi paljon tästä postauksesta. Sait mut tajuamaan, että oon hyvä just tämmösenä niin kuin olen.

    Kaikkea hyvää sulle. Oot tosi viisas ja nätti!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! Olet just hyvä sellaisena kuin olet, arvokas, oma ihana itsesi. Kaikkea hyvää ja parasta sinullekin! <3 :)

      Poista