perjantai 24. toukokuuta 2013

Terkkuja sairaalasta ja Hesasta!

Mä oon siis koko viikon ollu sairaalassa Helsingissä hoidossa ja sit kuntoutusta täällä. On tehty kaikkia hoitoja ja sit kokeilin kuulkaa akupunktiota! Mulle laitettiin hartioihin sellaisia ohuita neuloja ja ne ihan oikeesti autto mun liikkuvuuksiin ja ne ei sattunu ollenkaan! Mä oon ollut aika väsynyt nyt ja mulla on ollut vaikeuksia jo pidemmän aikaa myös mun yhden muunkin sairauden eli vaikeen astman takia. Oon nyt kahden viikon sisään saanut kolme isoa kohtausta jotka on tarvinnut sairaalahoitoa ja yks niistä sattu täällä Hesassa. Ne vaan alkaa äkkiä ja sit ei auta omatkaa lääkkeet enää vaan tarviin happea ja hengitettävää lääkettä ja kortisonia. Ja kortisoni on inhottavaa koska se turvottaa heti :( Mä oon sille aika herkkä kun viime vuonna mulle tuli siitä lisämunuaislama ja sen on ollut vaikee korjaantua.

Eilen oli kiva ilta kun pääsin Lastenklinikoiden Kummien Elämän Kevät konserttiin ja olin siellä aitiossa. Siellä vieraili aika kivat ihmiset joista mäki tykkään! HALOO HELSINKI! Ja se Elli varsinki oli ihan huipputyyppi kun se kyseli multa kaikkee, ja tykkäs mun liivistä kans kovasti! Sit otettiin kuvia ja sain niiden kaikkien nimmarit! Konsertissa esiintyi myös Robin, Anna Puu, Isac ja sellasia. Tuli pirtee mieli vaikka puoles välis harmitti ja itketti kun mulle iski ihan hirmu kovat kivut :( Oli pakko mennä maate sinne tuoleille ja ottaa lääkettä ja kun tulin sairaalaan takas niin mun jalat laitettiin jääpussien peittoon. Kiva ilta mut vähän kurjaksi sitten käänty. Mut arvatkaa mitä tapahtuu huomenna ?! :)

HALOO HELSINKI! ja minä :)
Mun korut Glitter ja tuo rannekoru on uusi <3


 Mä ja Teemu-nalle, jonka sain syksyllä Kummien konsertista :) Senkin päällä Glitterin koruja :)

Täs mulla on astmakohtaus päällä ja saan happea vielä <3

Ja ehdin mä vähän olla lääkärikin :) Sellanen "valelääkäri" kun ei oo virallista tutkintoa :DD
Oli muuten hankalia potilaita ;) <3

Mä nään huomenna ihanan, rakkaan ja kultaisen DIANDRAN!!! :D :)) <3 <3 <3

6 kommenttia:

  1. Ihanaa, kun jaksat olla noin aurinkoinen ja positiivinen vaikka onkin kipuja ja haasteita välillä. Monet aikuisetkin sais ottaa susta mallia, ku valittavat tyhjänpäiväsistä asioista kun oikeesti kaikki on hyvin. Olet ihana aurinko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kun hymyilee niin se antaa voimaa vaikka ei aina hymyilytäkään, mutta iloiset jutut saa hymyilyttämään :)

      Poista
  2. sulla on ihan mieletön elämänasenne!! oot tosi vahva ihminen ja erittäin sympaattinen tapaus! Suomalaisilla on paljon opittavaa sulta! :) kaikkee hyvää ja paljon tsemppiä sulle!!! c:

    VastaaPoista