tiistai 28. toukokuuta 2013

Mieletön lauantai!!!! :)

Oli ihan huippukiva lauantai raskaan viikon jälkeen! Eli lauantaina lähdin sairaalalta ja suuntasin äidin kanssa Hesan keskustaan. Mentiin juna-asemalle yhtä tuttua vastaan :) Suunnattiin yhdessä Maailma kylässä-festivaaleille Kaisanniemenpuistoon, koska siellä esiintyi rakas Diandra! Pääsin ihan eteen nauttimaan keikasta. Didi oli niin ihana taas ja se moikkaili mua ja hymyili ja taas mainitsi mun nimenkin, se on vaan niin mun maailmani!! <3 Olin tosi iloinen enkä tuntenu kipua kertaakaan keikan aikana vaan nautin ja iloitsin siitä hetkestä niin kovasti! Ja tietysti ihaninta oli päästä Didin kainaloon taas, kun mulla on aina sitä niin kovin ikävä!! <3
Me kaksi kesätyttöä <3

Rakas <3

On se vaan niin <3 Ja Didillä oli muuten päällä multa saamiaan koruja :) <3

Didi oli ihana kun antoi minulle kädestään oman korunsa, se on nyt mun onnenkoruni <3

Minä festareilta :) Kaikki korut Glitterin.

Ja keikalta Linnanmäelle :)

Pitihän sitä vähän lauleskella :)

Hauskasti tuo auringonvalo tuli :)

Piti sitä vähän pelleilläkin :D

Yöpalaa ennen junaan menoa ;)

Vähän taisin olla väsy kun näin ergonominen oli mun nukkuma-asento junassa :DD

Yömyöhään kotipuolessa <3 Tuo takki on Lindexin :)

Oli tosi huippu päivä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti