keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kävin Glitterissä :)

Tänään oli sairaalapäivä, missä menikin aika tovi! Oli lääkäriä ja tutkimuksia ja olin aika väsynyt. No sairaalareissun ja terapian alkamisen välissä oli hetki aikaa, joten suuntasin Glitteriin. Mulla on siellä sellainen ihana lempimyyjä Sonja ja sillä oli tänään nimpparit. Tai ainahan siellä kivoja myyjiä on :) Mutta halusin muistaa Sonjaa, koska se aina jaksaa auttaa ja jutella mulle. Vein hänelle sellaisen vaaleanpunaisen donitsin, jotta sai kahvitauolla herkutella sekä askartelin sille kortin. Onnea Sonja vielä! <3 Glitterissä sitten äiti otti musta kuvia, kun sain laittaa siellä koruja ym. päälle. Kiitos stailauksen avustamisesta Sonja!
Tässä kuvia :)





 Ihastuin tuohon pidempään kaulakoruun ja se onkin nyt mietinnässä :) Ihanat värit!!!

 Vaatteet H&M
Silmälasit Ralph Lauren, Instrumentarium

 Tämä kultainen niittikoru on metallinen, se tarttui mukaan
Glitter 11,90e

 Myös nämä höyhenkorvikset vei mun sydämen 
Glitter 8,90e

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

12 kommenttia:

  1. oot tosi ihana ja pirtee tyttö ! :) voisitko tehä postauksen sun sairaidesta? mut kuitenkin, jatka samaan malliin ! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! :) <3 Teen sellaisen tässä joku kerta :)

    VastaaPoista
  3. Glitter Girl :) <3 Laitoin kuvia mun ostamista jutuista, käy kurkkaamassa ja voitko äänestellä kyselyissäkin? Kiitti paljon :)
    http://maariaelles.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihanat noi höyhenkorvikset ja toi niittikoru :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat höyhenkorvikset ja niittikoru :)

    VastaaPoista
  6. Ihanat höyhenkorvikset ja niittikoru :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Eikö olekin :) Tykkään kovasti!! <3

      Poista
  7. Ihania ostoksia ja ootko enää Tuulin fani?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIitos! Ja olen kyllä :) <3 Harmi kun en ole nähnyt sitä pitkään aikaan <3

      Poista
  8. Oih, ihana tuo niittirannekoru, oon ittekki haaveillu tuommoisesta jo piiiitkään! :)
    Oot tosi nätti ja pirteä!

    www.30-days-milla.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Mulla on noita niittirannekoruja eri väreissä mm. hopea, vihree ja sellanen punertava :)

      Poista