tiistai 28. toukokuuta 2013

Kävin Forumin Glitterissä vierailemassa :)

Perjantaina kävin Hesan Forumin Glitterissä vierailemassa. Ja heti menin katsomaan sitä näyteikkunaa kun se on aina niin hieno! Upea!


 Ja piti käydä kattomassa noita uuden hienon Børre Olsenin suunnittelemia So B malliston koruja!!




 Tässä mun ostokset tällä kertaa :)
Kaulakoru 5,90e
Rannekoru 5,90e
Hiuskukka 6,90e
Korvakorusetti 8,90e
 Tämä lähti valmistujaislahjaksi rakkaalle Diandralle, hän valmistui juuri muusikoksi <3 Onnea Didi vielä!!
"Onni on unelmoida ja pyrkiä pienestä suureksi.
Onni on ahkeroida ja tehdä haaveita todeksi."
 Forumin tytöt oli kuullu pikkulinnuilta et tuun vierailemaan ja mua odotti siellä tällanen aivan huippuihana lahja! Kiitos!!!! <3 Taidan tietää kuka tän jutun takana on, joten sä oot aivan huippuihana ihminen ja tykkään susta kovin!!! <3 :) Myyjät oli kivoja muuten kans kun tunsi mut mun blogista :) Mä en kauheesti jutellu kun olin aika väsynyt kaikesta, mutta oli kivaa käydä. Teillä käy kamalasti porukkaa siellä!!! :DD
 Tässä mun ainut vaateostos Hesan reissulta, en jaksanut kierrellä kauppoja kun olin niin väsy. Mut tämä toppi on Lindexin :)


Terkkuja Forumin Glitterin myyjille!!!! :)

2 kommenttia: