sunnuntai 5. toukokuuta 2013

DIANDRAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Eilen mulla oli ihan huippumahtava päivä, sillä näin taas rakkaan Didin <3 Viimeksi näin sen ihanan vajaa kk sitten ku se tuli yllättää mut mun kouluun, se oli maailman paras yllätys!!!! Kyllä Didi osaa :D No eilen meidän kirkossa esiintyi ihan mahtava Aboa Gospel ja Diandra oli heidän solistina. Että minä rakastinkaan kaikkia esityksiä, huippumahtava kuoro ja se kuoronjohtaja Silvia oli ihan super! Taidan mennä niiden kuoroon kun joskus kasvan isommaksi!!! Niillä oli niin hyvä svengi ja ilo laulussa että ihan tykästyin!! Toistaiseksi jatkan vaan mun omia laulutuntejani :) Ja Diandran esiintyminen oli taas niin upeaa, se on maailman parhain artisti ja maailman kultaisin ihminen jonka tiedän! Ja minä sitä rakastan ihan äärettömästi!!!! Kiitos kun Diandra olet mun elämässä <3 Olet ilo, valo, onni ja rakkaus <3

Tässä minä ja Didi konsertin jälkeen <3
 Vein Didille lahjaksi...yllätysyllätys...Glitteristä taas jotain <3 Eli sellasen ihan huipun niittisormuksen ja sitten sellaisen valtavan upean niittikaulakorun! Harmi kun en muistanu ottaa niistä kuvaa, mut tiedän et Didi taas tykkää <3 :)
 Me kaksi <3
 DIANDRA <3
 Minä ennen konserttia :D Niittilaukku ja tuo koru on Glitteristä.
Tämä kuva on viime kuun ylläristä eli siitä kun Didi tuli ja antoi mulle ikimuistoisimman yllärin, lauloinkin Didin kanssa. Tähän loppuun vielä....Didi sä oot <3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Niin ja täältä Glitterin blogista löytyy musta nyt juttu, päivityksellä 5.5.2013!!! Kiitos Glitter!!!!!!!! <3
http://glitter.fi/blog/

10 kommenttia:

  1. Oi ihana blogi! Sulla on ihana tyyli ja makeita koruja, olisinpa itsekin ollut noin tyylikäs 10-vuotiaana! Täytän siis tänä vuonna 19, mutta ikäerosta huolimatta jään taatusti seurailemaan blogiasi! :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on varmaan maailman ihanin blogi=)

    VastaaPoista
  3. Sulla on varmaan maailman ihanin blogi=)

    VastaaPoista
  4. ihana blogi! :)
    Kuvaus sinusta kosketti!
    10-vuotiaaksi osaat kirjoittaa mielettömän hyvin!
    Sinun blogisi on ehdottomasti paras koskaan lukemani kymmen vuotiaan, jos kävelisit vastaan tai esim. täällä blogissasi ei lukisi ikääsi luulisin paljon vanhemmaksi! :)

    VastaaPoista
  5. sulla on ihana blogi! <3 ja sulla on muute upeita vaatteita. :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos paljon, olette ihania <3
    Hanne: olen tällainen taivaan lintunen kun kirjoittelen aina sydämestäni :) <3

    VastaaPoista
  7. Ihana aurinkoinen kaunis Aadaliina! Tuollainen valoisa ja positiivinen elämänasenne antaa muillekin iloa. Sinusta saisi kyllä todella ottaa kaikki mallia. Olet aivan hurmaava! Kiitos myös kun kirjoitit noin mukavasti konsertistakin. :) Paljon halauksia!

    VastaaPoista
  8. silvia koski: kiitos oikein paljon! Säkin oot mahtava :)

    VastaaPoista
  9. Voi Aadaliina!! Oot niin ihana pikku pirpana! Kiitos, kun olet olemassa! Sun juttuja on kiva lukea, oot niin loisto tyttö ja susta tulee viellä vaikka mitä kun kasvat! Olen niin onnellinen, että olen saanut tavata sut! <3 Oot ihana, nähdään taas! Ps. Kiitos, oli kiva olla teidän kanssa tuolla Mikaelin kirkossa! :)

    VastaaPoista